Dünyama hoşgeldin...

Salı, Ağustos 14, 2012

      KORKULARIM :)

       Bazen acayip korkulara kapılıyorum..Bir yerde duyduğum kötü olay sanki hemen benimde başıma gelecek gibi endişelere kapılıyorum:)Bilinç altımı çok ürkek yetiştirdim sanırım.Ne zaman bir hırsızlık olayı duysam  panik oluyorum..sanki bu bi sırdı ve ben öğrenmişim gibi o hırsız bizim evede ugrayacak gibi hissediyorum:)
          Evde bi tıkırtı duydugum an telefonumu yastıgımın altına koyuyorum ve uyuyo pozisyonu alıyorum.Kafamı kaldırıp alamayacağına göre telefonum güvende :D Geriye ne alırsa alsın beni ilgilendirmiyo :P

            Ramazanda gündüz yasam yerine gece yaşam tarifesine geçtigim için sabaha karsı uyurum.Dün gece de kendimi nasıl kaptırdıysam 6 ya kadar bilgisayar basında robotlasma evresıne gelmişim:)Ama haberim yok saatin kaç oldugundan kendı kendıme 4 bucuk fln sanıyorum herhalde :)Artık gözlerim agrıdıgında yatmam gerektıgını fark ettım lenslerımı cıkarmaya banyoya gidicem.Aaaa o da ne salondan bir ışık yayılıyor.E lamba yanmıyo ama.İşte sonunda hırsız geldı.Gerçekten geldi mi?Kapının ucundan azcık bakıp kaçıyım en iyisi dedim.Korka korka kafamı uzattım...Korkmayalım hırsız fln yok :D Şey sabah olmusda odamın perdelerı zırh gıbı kapalı oldugundan fark etmemişim :D:D Hali tavrım aşağıdaki tavsancıklarım gibiydi :D


                  

                

                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Salı, Ağustos 14, 2012

      KORKULARIM :)

       Bazen acayip korkulara kapılıyorum..Bir yerde duyduğum kötü olay sanki hemen benimde başıma gelecek gibi endişelere kapılıyorum:)Bilinç altımı çok ürkek yetiştirdim sanırım.Ne zaman bir hırsızlık olayı duysam  panik oluyorum..sanki bu bi sırdı ve ben öğrenmişim gibi o hırsız bizim evede ugrayacak gibi hissediyorum:)
          Evde bi tıkırtı duydugum an telefonumu yastıgımın altına koyuyorum ve uyuyo pozisyonu alıyorum.Kafamı kaldırıp alamayacağına göre telefonum güvende :D Geriye ne alırsa alsın beni ilgilendirmiyo :P

            Ramazanda gündüz yasam yerine gece yaşam tarifesine geçtigim için sabaha karsı uyurum.Dün gece de kendimi nasıl kaptırdıysam 6 ya kadar bilgisayar basında robotlasma evresıne gelmişim:)Ama haberim yok saatin kaç oldugundan kendı kendıme 4 bucuk fln sanıyorum herhalde :)Artık gözlerim agrıdıgında yatmam gerektıgını fark ettım lenslerımı cıkarmaya banyoya gidicem.Aaaa o da ne salondan bir ışık yayılıyor.E lamba yanmıyo ama.İşte sonunda hırsız geldı.Gerçekten geldi mi?Kapının ucundan azcık bakıp kaçıyım en iyisi dedim.Korka korka kafamı uzattım...Korkmayalım hırsız fln yok :D Şey sabah olmusda odamın perdelerı zırh gıbı kapalı oldugundan fark etmemişim :D:D Hali tavrım aşağıdaki tavsancıklarım gibiydi :D


                  

                

                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder