Dünyama hoşgeldin...

Pazar, Eylül 16, 2012

bit pançom bittttt :)

             uzun zamandır hiç bişey örmüyodum.baktım soğuklar yaklaştı kendime panço örmeye karar verdim.ayrıntılı örgü bilmiyorum o yüzden iki parca örüp birleştirmeyi düşünüyorum.daha sonrada süslücem.kurdaleden bi kuşak düşünüyorum bide anneme kapşon ördürüp onu eklicem.bi kaç renkte süs.Biterse tabi :)

            bide saçlarımı boyadım ben bloğum:)

         bide son olarak bişey dicem sevgili bloğum.kıvanç tatlıtuğu neden bu kadar zayıflatmışlar!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pazar, Eylül 16, 2012

bit pançom bittttt :)

             uzun zamandır hiç bişey örmüyodum.baktım soğuklar yaklaştı kendime panço örmeye karar verdim.ayrıntılı örgü bilmiyorum o yüzden iki parca örüp birleştirmeyi düşünüyorum.daha sonrada süslücem.kurdaleden bi kuşak düşünüyorum bide anneme kapşon ördürüp onu eklicem.bi kaç renkte süs.Biterse tabi :)

            bide saçlarımı boyadım ben bloğum:)

         bide son olarak bişey dicem sevgili bloğum.kıvanç tatlıtuğu neden bu kadar zayıflatmışlar!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder