Dünyama hoşgeldin...

Cumartesi, Ekim 06, 2012

Benim mevsimim..

                      

   Ne herkesin dört gözle beklediği yaz nede iç kıpırdatıcı ilkbahar..benim mevsimim sonbahar :) Ilık rüzgar,perdelerin yerinden oynaması,yağan yağmur,toprak kokusu...Huzur veriyo bana bu hava..üşürken bi yandanda sıcacık çayla ısınmayı seviyorum...hırka giymeyi seviyorum...bacaklarıma battaniye örtmeyi seviyorum...güzel saçlı kızların saçlarının uçuşmasını seviyorum..hafif yağmura yakalanmayı cooook seviyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Cumartesi, Ekim 06, 2012

Benim mevsimim..

                      

   Ne herkesin dört gözle beklediği yaz nede iç kıpırdatıcı ilkbahar..benim mevsimim sonbahar :) Ilık rüzgar,perdelerin yerinden oynaması,yağan yağmur,toprak kokusu...Huzur veriyo bana bu hava..üşürken bi yandanda sıcacık çayla ısınmayı seviyorum...hırka giymeyi seviyorum...bacaklarıma battaniye örtmeyi seviyorum...güzel saçlı kızların saçlarının uçuşmasını seviyorum..hafif yağmura yakalanmayı cooook seviyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder