Dünyama hoşgeldin...

Cuma, Ekim 05, 2012

DEKORASYON 1

                           Geldim 22 yaşıma hala gözüm şirin süslü püslü genç odalarında.Özelliklede işlevli şeylere bayılıyorum.Artık dekorasyonda nerdeyse sınır kalmadı insanın hayal ettiği herşeyi üretiyorlar.İşe yarar seyler olmasıda ön planda sanırım.Çok fazla eşyayı küçücük alanlara yerleştirme planlarını ve üretilen mobilyaları çok seviyorum..buyrun bakalım :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Cuma, Ekim 05, 2012

DEKORASYON 1

                           Geldim 22 yaşıma hala gözüm şirin süslü püslü genç odalarında.Özelliklede işlevli şeylere bayılıyorum.Artık dekorasyonda nerdeyse sınır kalmadı insanın hayal ettiği herşeyi üretiyorlar.İşe yarar seyler olmasıda ön planda sanırım.Çok fazla eşyayı küçücük alanlara yerleştirme planlarını ve üretilen mobilyaları çok seviyorum..buyrun bakalım :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder